soc FANG
soc FANG taller de ceràmica a Girona
TOT PER A LA CERÀMICA
-
Taller de ceràmica compartit/coworking de ceràmica -fes CLIC-
-
Ceràmica per a principiants -fes clic-
-
Monogràfics -fes clic-
-
INTENSIUS – FES CLIC –
-
Botiga de material de ceràmica -fes clic-
-
Cuites de ceràmica. Coccions d’alta i baixa temperatura -fes clic-
-
Exposició i venda de peces ceràmiques -fes clic-
soc FANG · espai ceràmic · és un projecte de dues amigues, la Cristina i la Irene. Ambdues ens considerem amants de la ceràmica i, tot i que no som professionals, no podem prescindir d’ella.
La idea de crear un taller de ceràmica compartit a Girona ha sorgit de la necessitat i problemes que ens trobàvem a l’hora de fer creacions amb fang a casa o a l’escola.
Per començar, trobàvem a faltar un espai on poguéssim tenir diferents fangs i materials a mà per a poder dedicar-nos a l’activitat. Quan treballàvem a casa, teníem només una o dues pastilles de fang per evitar que s’assequés i costés manipular. A SOC FANG, el ceramista podrà comprar les pastilles de fang senceres o a talls, segons conveniència. Les eines més bàsiques i els esmalts més corrents seran per compartir (inclosos als preus dels lots d’hores), però també hi haurà botiga per qui en vulgui de propis o de més específics.
També, necessitàvem un lloc on poder treballar còmodament, ja que fer-ho a la llar no és ideal, perquè l’activitat genera brutícia. A més, a la majoria d’habitatges no hi ha espai suficient per a idear una habitació – taller, per això, donem l’oportunitat als amants de la ceràmica de construir el seu taller dins del nostre espai.
Llogar un taller de ceràmica per a una sola ceramista, té un cost molt car. Per això, creiem que la idea de compartir és la millor solució, ja sigui per un tema econòmic com per a un tema de sostenibilitat. Per això, entre totes compartirem el cost que té tenir un local, un forn i les despeses vàries que suposa, per això hem creat un taller de ceràmica compartit a Salt (Girona).
La llibertat d’horaris també és important, volíem un espai amb una franja horària oberta i tenir la possibilitat d’entrar i sortir quan volguéssim, en lloc dels horaris fixats que hi ha a la majoria d’escoles-tallers. Per això, apostem per lots d’hores que tothom podrà gastar en funció de la seva disponibilitat.
Fins ara, quan treballàvem des de casa, calia anar a la Bisbal a bescuitar i coure les peces. La ceràmica és molt delicada i el moviment de les peces juga en contra. Per això, poder treballar al mateix lloc on hi hagi el forn, és imprescindible per a nosaltres. No obstant això, també oferim el servei de cocció, per qui prefereixi continuar treballant des de casa o la possibilitat de venir només a esmaltar.
També, volem obrir un espai de monogràfics. Si tens necessitat d’aprendre alguna tècnica ceràmica, indiqueu-nos-la, que mirarem de trobar un professional que vingui a ensenyar-nos-la. I si t’agradaria impartir un taller, contacta amb nosaltres també. Estigueu alerta a les nostres xarxes socials, que publicarem els monogràfics que programem.
Per a les persones que no han fet mai ceràmica i vulguin experimentar-la, els podem oferir un guiatge per introduir-se al fang venint al taller i demanar per a la iniciació a la ceràmica. I, si es vol aprofundir més, poden unir-se als monogràfics, als intensius o proposar-ne algun.
HORARI COWORKING I BOTIGA
De dimarts a divendres d’11 a 20 h
_
Per a cap de setmana o altres horaris, consulteu
soc FANG taller de ceràmica Girona